Kategorie

Dostawa

UPS 170

Szybki kontakt


 

Koszty i sposoby dostawy

1. Dostawa towarów zamówionych w Sklepie Internetowym "pompart.sklep.pl" realizowana jest natychmiast, jeśli towar znajduje
    się w magazynie. Przy każdym towarze umieszczony jest czas realizacji zamówienia, który oznacza okres czasu
    od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do momentu przekazania zamówienia do wysyłki (dni robocze).

2. Towary sprzedawane w Sklepie Internetowym "pompart.sklep.pl" są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub Raben

3. Na życzenie Kupującego towar może być wysłany za pośrednictwem innej firmy przewozowej.

4. Termin otrzymania zamówionego towaru to czas realizacji zamówienia, do którego należy dodać czas dostawy przesyłki.

5. Czas dostawy przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS:
    - przeważnie jeden dzień roboczy - ( na drugi dzień roboczy do godz. 17.00 od momentu wysyłki )
  
6. Koszty wysyłki towaru spedycją UPS o wadze do 31,5 kg:

    - przedpłata/przelew  - 25,00 zł brutto
    - pobranie     - 30,00 zł brutto

    Koszty dodatkowe od wagi dla towaru spedycji Raben powyżej 31,5 kg:

Waga towaru w kg Dodatkowy koszt w zł brutto
od   31,5 do   60
  100,00
   
od   60,01 do   100
130,00
   
od 100,01 do 200
160,00
   
od 200,01 do 400
200,00
powyżej 400 kg wycena indywidualna


Koszty podstawowe wysyłki za pobraniem powyżej 31,5 kg spedycją Raben:

Wartość towaru w zł
Koszt podstawowy w zł
do  300,00
  38,00
od  300,01 do  499,00 
  40,00
od  500,00 do  999,00
  44,00
od 1000,00 do 1999,00
  53,00
od 2000,00 do 2999,00   61,00
od 3000,00 do 3999,00   70,00
od 4000,00 do 4999,00   78,00
od 5000,00 do 5999,00   87,00
od 6000,00 do 6999,00   95,00
od 7000,00 do 7999,00  104,00
powyżej 8000,00 34,00 zł + 0,7%


  

7. W trakcie odbioru przesyłki Kupujący ma prawo w obecności kuriera sprawdzić stan techniczny przesyłki. Należy zwrócić
    uwagę na wszelkie uszkodzenia opakowania a w szczególności taśm zabezpieczających. W przypadku stwierdzenia
    uszkodzenia przesyłki, Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt kurierowi i skontaktować się z pracownikiem Sklepu
    Internetowego "pompart.sklep.pl". Kontakt z przedstawicielem  Sprzedającego jest niezbędny do rozpatrzenia ewentualnej
    reklamacji.